Kickstart din bankkarriere med jobb på avdeling for kundeservice for anerkjent finanskonsern!

ManpowerGroup er Norges største og ledende rekrutterings- og bemanningsselskap. Med over 60 års erfaring har vi utviklet rutiner og nyskapende løsninger som gjør kundene våre bedre rustet i The Human Age, der kampen om talentene og arbeidskraften er stadig økende. Vi er ledende i å finne riktig bemanningsløsninger gjennom å kombinere det enkelte menneskets potensiale med organisasjoner ambisjoner. ManpowerGroup leverer sine tjenester gjennom Experis, Manpower, Right Management, Workshop Bemanning og ManpowerGroup Solutions. I Norge er vi landsdekkende og representert med 35 avdelingskontorer.

På oppdrag for en av våre kunder søker vi å rekruttere mennesker som ønsker å være med å utvikle en av landsdelens største organisasjoner innen bank og finans. Stillingen er knyttet til det å være selskapets første kontaktpunkt ved innkommende henvendelser.

Vi søker deg som er ansvarfull og team-orientert. Du engasjerer deg i kundens behov og løser ditt ansvar med kvalitet og til riktig tid. Du er nysgjerrig og ikke redd for å spørre for å forstå.

Arbeidsoppgavene innebærer blant annet å bidra til å hjelpe bankens kunder med spørsmål og veiledning vedrørende sitt kundeforhold og de digitale bankløsningene som tilbys. Innenfor bank og finans finnes sterke fagmiljøer og du vil få en utfordrende rolle i en spennende bransje. Gjennom god opplæring, egen motivasjon og ansvarsbevissthet for egen læring har du de beste forutsetninger for å lykkes.

 

Vi er på utkikk etter deg som er ferdig med eller gjennomfører en bachelorgrad, og som vil kunne være tilgjengelig for fulltidsarbeid og deltidsarbeid. Ønske om en snarlig oppstart.

 

Arbeidsoppgavene er:

 

Være med å utvikle et lokalt og selvstendig finanskonsern dette ved å skape fantastiske kundeopplevelser gjennom:

 

-         Proaktive initiativ på henvendelser for å hjelpe kundene til bedre økonomi

-         Godt samarbeid med andre avdelinger i konsernet 

-         Besvarelse av henvendelser over telefon, mail og chat.

-         Bidra til å skape gode resultater med et profesjonelt og konkurranselystent team 

Følgende kvalifikasjoner og egenskaper er foretrukket:

 

  • Snakker/skriver norsk, flytende
  • Utdanning på bachelornivå (pågående eller fullført)
  • Pålitelig, pliktoppfyllende og selvstendig
  • Motiveres av å være i kontakt med mennesker for å yte eksepsjonell veiledning og service
  • Erfaring fra arbeid med kundeservice er en fordel for å mestre denne stillingen
  • En energisk, positiv og offensiv holdning, og et ønske om å yte for å hjelpe andre
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Dyktig til å avdekke kundebehov og anbefale gode løsninger
  • God forståelse av personlig økonomi
  • Samarbeidsvillig og søkende etter å lære nye ting
  • At du er effektiv og nøyaktig
  • Trigges av konkurranse og har et ønske om personlig utvikling innen bank og finans
  • Som medarbeider i et moderne finanskonsern i stadig endring, bør du til en hver tid være opptatt av egen kompetanseutvikling.

 

I tillegg må du mestre å jobbe med dataverktøy og telefon, samtidig som du er «tilstede» for kunden. Du bør ha god kunnskap om hva som finnes av selvbetjente løsninger for en bankkunde.

 

Stillingen forutsetter ryddig økonomi, kredittsjekk vil derfor være en del av rekrutteringsprosessen. 

Vi tilbyr:

 

  • Muligheten til å skape et nettverk innen bank og finans
  • 3-6 måneders vikariat med mulighet for forlengelse
  • Jobb innen en organisasjon som verdsetter, inkluderer og tar vare på sine medarbeidere
  • Sammarbeid med entusiastiske, hyggelige, kompetente og dyktige kolleger og ledere
  • Et dynamisk og offensivt arbeidsmiljø
  • Gode personlige og karrieremessige utviklingsmuligheter
  • God oppfølging av Manpowers kundekonsulent
  • Spennende og varierte arbeidsoppgaver innenfor et konsern der avgjørelser tas i Nord-Norge
  • Tilgang på Manpowers ansattgoder/rabattavtaler

 

Høres dette spennende ut? Har du et hjerte som banker for Nord-Norge? Ser du for deg en fremtid innen bank og finans? Da kan dette være starten på din karriere!

 

For søknad, benytt linken i denne stillingsannonsen. Alle søknader mottas via manpower.no og krever registrering og opprettelse av profil.

 

For spørsmål, kontakt Rekrutteringsansvarlig Hanne Kristiansen på mobil: 91 70 95 58/ Hikris@manpower.no

 

 

Stillingsinformasjon

Antall stillinger: 1
Industri: Manpower
Fagfelt: Bank / Finans / Forsikring
Stillingstype: Deltid
Arbeidssted: Troms
 Tromsø
Rolle: Rådgiver, Medarbeider

Søk på stillingen

Publisert: 12.09.2018
Søknadsfrist: Snarest
Ref. nr.: 1026951
Søk på stillingen

Kontaktinformasjon

Hanne Indira Kristiansen
Telefon 91709558
Hikris@manpower.no