IT-support

Manpower er ledende innen bemanning og rekruttering til privat og offentlig sektor. Vi tilbyr våre kandidater et bredt spekter av midlertidige og faste stillinger. Sammen med oss bygger du din karriere, og vi bidrar til at du når dine mål på kort eller lang sikt. Våre innovative og fleksible løsninger gjør oss til den komplette leverandør for våre kunder. Vi er landsdekkende med kontorer fra Kristiansand i sør til Tromsø i nord. Følg oss Facebook, Instagram, blogg og Twitter.

Er du genuint interessert i å løse IT-relaterte problemstillinger? Motiveres du av å hjelpe mennesker og gjøre deres arbeidshverdag fri for tekniske utfordringer? Da kan det være deg vi ser etter! For en av våre store samarbeidspartnere ser vi etter en dedikert og serviceinnstilt person med noen års erfaring fra IT-support. Oppstart snarest!

 

IT Service Desk Analyst er det "første kontaktpunktet" for alle sluttbrukere (kunde) IT-forespørsler og hendelser. Denne rollen er avgjørende for å opprettholde relasjoner og kommunikasjon mellom IT-organisasjonen og virksomheten. Eksepsjonell kundeservice med teknisk kunnskap kreves når du besvarer forespørsler (telefonsamtaler, e-post, service /incident tickets , etc.) fra sluttbrukeren. Du vil svare på spørsmål, løse hendelser og forespørsler, og eskalere saker videre når det er nødvendig.

 

Arbeidsoppgaver

• Registrere, kategorisere, prioritere og fordele hendelser og forespørsler til Service Desk i henhold til eksisterende interne IT-prosesser og Service Level Objectives

• Identifiser problemer og følg eksaleringsprosessen når det er nødvendig

• Gi eksterne sluttbrukerstøtte og råd via telefon, e-post og andre samarbeidsverktøy

• Oppmuntre, vedlikeholde og utvikle et profesjonelt forretningsforhold med kunder ved å gi en rask og effektiv service

• Kontroller at alle anrop blir besvart, behandlet og løst i tide

• Hold sluttbrukerne informert om status på deres henvendelse

• Kommunisere IT-endringer og endringer til den gjennomførte virksomheten

 

Kvalifikasjoner

• 2 til 5 års erfaring fra Service Desk som gir første og andre linje support er foretrukket.

• Gode kommunikasjonsferdigheter muntlig og skriftlig (både norsk og engelsk)

• Erfaring med bruk av Service Desk Management verktøy

• God kunnskap om programvare og maskinvareprodukter

 

Programvareferdigheter

• Active Directory

• Microsoft Office, 0365

• Citrix

• Støtteprogramvare for eksternt skrivebord

 

Vi tilbyr

• Fulltidsengasjemang sentralt i Oslo

 

Høres dette interessant ut for deg? Send inn din søknad idag! Vi behandler søknader fortløpende og kaller inn til intervju.

 

 

Stillingsinformasjon

Antall stillinger: 1
Industri: Manpower
Fagfelt: IT
Underkategori: Teknisk IT-support
Arbeidssted: Oslo

Søk på stillingen

Publisert: 11.10.2018
Søknadsfrist: Snarest
Ref. nr.: 1027286
Søk på stillingen

Kontaktinformasjon

Julia Marcusson
Julia.Marcusson@manpower.no