Gruppeleder Integrator Services i Fault Support

Manpower er ledende innen bemanning og rekruttering til privat og offentlig sektor. Vi tilbyr våre kandidater et bredt spekter av midlertidige og faste stillinger. Sammen med oss bygger du din karriere, og vi bidrar til at du når dine mål på kort eller lang sikt. Våre innovative og fleksible løsninger gjør oss til den komplette leverandør for våre kunder. Vi er landsdekkende med kontorer fra Kristiansand i sør til Tromsø i nord. Følg oss på Facebook, Instagram, blogg og Twitter.

For vår attraktive kunde Telenor på Fornebu søker vi Gruppeleder for teamet Integrator Services.

 

Inspireres du av kontinuerlig forbedring og utvikling av egne medarbeidere?

 

Operations, Support & Payment (OSP) i Telenor Bedrift består av ca. 530 medarbeidere som arbeider innenfor et bredt spekter av drift- og kundeservicefunksjoner for Telenors bedriftskunder i Norge. Enheten jobber i økende grad med ny teknologi og arbeidsmetoder som Lean, ITIL og COPC.

 

Vi søker ny leder for teamet Integrator Services, innenfor området Fault Support i OSP på Fornebu. 

Som gruppeleder av Integratop Services i Fault Support vil du få en utfordrende og interessant hverdag preget av kontinuerlig læring. Vi søker etter en engasjerende gruppeleder som tar rollen som pådriver for å utvikle nye måter å betjene kunder på, som støtter utviklingen av digital og proaktiv feilhåndtering og support, og som sikrer robust og forutsigbar drift av samfunnskritiske oppgaver.

Dette er stillingen for deg som brenner for å skape gode kundeopplevelser og evner å drive frem kontinuerlig forbedring i samarbeid med andre.

 

 

Dine arbeidsoppgaver vil være:

 

  • Lede og utvikle medarbeiderne i teamet – være en tilstedeværende og støttende leder
  • Sikre realisering av vår strategi og leveranse på fastsatte KPIer og operativ drift
  • Drive prosess for resultatutvikling og kontinuerlig forbedring gjennom involvering og lean, COPC og ITIL som arbeidsmetodikk
  • Drive proaktiv og effektiv samhandling i grensesnittene, spesielt mot customer operations, konsulent og salgskanalene.

 

Vi tror du vil lykkes og trives best hos oss om du: 

 

  • Er uredd, nysgjerrig og tar ansvar proaktivt
  • Deler informasjon åpent og proaktivt
  • Evner å se helhet med et strategisk blikk
  • Er metodisk og systematisk i din tilnærming
  • Gjør klare prioriteringer og fordeler ressurser effektivt
  • Trives med og har erfaring med kundekontakt
  • Sterk på gjennomføring og takler flere baller i luften
  • Fremmer et godt samarbeid
  • Trives i et hektisk arbeidsmiljø og tilpasser deg endringer fortløpende

 

Vi ser etter deg med følgende kvalifikasjoner:

 

  • Relevant ledererfaring
  • Utdannelse på høyskole/bachelornivå
  • Erfaring med optimalisering av prosesser, Lean og/eller COPC, ITIL kompetanse er en stor fordel
  • Flytende norsk og engelsk, muntlig og skriftlig

 

Vi kan tilby deg:

 

  • En spennende og variert lederrolle med fokus på medarbeiderutvikling, kontinuerlig forbedring og å skape gode kundeopplevelser
  • Et faglig sterkt og inkluderende arbeidsmiljø
  • En sentral rolle med utstrakt samarbeid på tvers av organisasjonen
  • Hytteleie, interesseforeninger, treningstilbud m.m.

 

 

Arbeidssted: Fornebu

Søknadsfrist: 10.04.19

Varighet: Oppstart snarest og frem til 20.12.19

 

Hvis stillingen er av interesse, opprett din profil på manpower.no og søk deretter via linken i annonsen.

Har du spørsmål vedrørende stillingen ta kontakt med Helge Skålvik i Manpower, tlf. 473 25 195

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Stillingsinformasjon

Kunde: TELENOR NORGE AS
Antall stillinger: 1
Industri: Manpower
Fagfelt: Ledelse
Arbeidssted: Akershus
 Bærum

Søk på stillingen

Publisert: 17.04.2019
Søknadsfrist: 17.04.2019
Ref. nr.: 1029548
Søk på stillingen

Kontaktinformasjon

Helge Skålvik
Helge.Skalvik@manpower.no