Facility Management i COWI søker en engasjert og proaktiv gruppeleder

COWI er et av Norges ledende rådgivende ingeniørselskap innen rådgivning og prosjektering av komplekse funksjonsbygg, effektive transportløsninger, blågrønne løsninger og bærekraftig byutvikling. Med omlag 7 000 ansatte globalt, og rundt 1200 ansatte i Norge, har vi kompetanse og kapasitet til å løse prosjekter overalt i verden med rådgivere som er ledende innenfor sine fagfelt. Sammen med våre kunder og samarbeidspartnere skaper vi helhetlige, bærekraftige og fremtidsrettede løsninger for samfunnet.

 

For Facility Management i COWI søker vi en engasjert og proaktiv gruppeleder som vil bidra til å støtte Business Line i COWI og som har evner og lyst til at bidra til utviklingen av FM-organisasjonen i COWI Norge.

 

Du vil jobbe tett med FMs avdelingsleder for COWI NO, og vil i stor grad fungere som hennes høyre hånd. I tillegg vil du være ansvarlig for at oppgaver som både er synlige – og ikke så synlige – utføres profesjonelt og til rett tid. Oppgavene er veldig varierte og vi ivaretar våre kunder på et høyt profesjonelt vis. Dette er en stilling hvor man også er i aktivitet på huset, så at man liker å ha en aktiv hverdag er en stor fordel.

 

Vi søker deg som har god erfaring fra lignende stillinger, er en utpreget serviceperson og som har en innstilling om at ingen arbeidsoppgaver er for liten eller for stor. Du vil være en del av et velfungerende team på 7 ansatte i Oslo samt medhjelper til øvrige FM medarbeidere i COWI NO. COWI har som sin hovedoppgave å understøtte forretningens mål om helhetlige, bærekraftige og fremtidsrettede løsninger for samfunnet.

 

Noen sentrale arbeidsoppgaver kan være:

• Bistå og avlaste avdelingsleder

• Assistere andre FM ansatte og lokasjoner i Norge

• Utarbeide statistikker og presentasjoner

• Fakturahåndtering og kontering

• Utvikling av portalsider

• Implementering av nytt FM-system

• Kontaktperson for Global Travel i Skandinavia

• Oppfølging av Space Optimisation og innplassering

• Bistå med kontraktsoppfølging

• Kontakt og oppfølging med driftspersonale

 

For den rette person vil det være gode muligheter for utvikling i såvel arbeidsoppgaver som ansvarsområde.  Den person vi søker, bør ha en høy grad av professionel kundeservice samt lyst og evne til å ta ansvar og utvikle seg innenfor økonomi og ledelse.

 

Kompetanse/egenskaper:

• Gode samarbeidsevner og lederferdigheter

• Gode kunnskaper innen IT systemer og MS Offic

• Erfaring med eiendomsforvaltning er ønskelig

• Flytende i norsk og engelsk, muntlig og skriftlig

• Svært proaktiv og serviceinnstilt

• Løsningsorientert og er en teamplayer

• Analytisk tilnærming

• Økonomisk forståelse

• Strukturert, evne til å ta ansvar og få ting gjort

• Høy arbeidskapasitet

• Førerkort

 

Arbeidssted:

Oslo

Ønsket oppstart:

snarest mulig

Søknadsfrist:

21. mai 2019.

 

Vi tar sikte på en hurtig søknadsprosess, og intervjuer vil foregå i mai.  

 

Interessert?

Søk på stillingen via denne annonsen på Manpowers hjemmesider manpower.no. Vi behandler søknader fortløpende og vil ta kontakt med deg som vi mener fyller vår kundes ønsker best.  Aktuelle søkere vil få tilsendt en link til en videopresentasjon i første omgang.

 

For ytterligere spørsmål kan Anniken Reed i Manpower kontaktes.

 

Vi ser fram til å motta din søknad via denne annonsen.

 

Stillingsinformasjon

Kunde: COWI AS
Antall stillinger: 1
Industri: Manpower
Fagfelt: Administrasjon, Ledelse
Underkategori: Administrasjonskoordinator / konsulent / assistent, Facility manager
Stillingstype: Fast, Fulltid
Arbeidssted: Oslo
Rolle: Medarbeider, Leder

Søk på stillingen

Publisert: 10.05.2019
Søknadsfrist: 21.05.2019
Ref. nr.: 1029931
Søk på stillingen

Kontaktinformasjon

Anniken Reed
Anniken.Reed@manpower.no