Vil du være en del av de positive kundekonsulentene i Sbanken?

Manpower er ledende innen bemanning og rekruttering til privat og offentlig sektor. Vi tilbyr våre kandidater et bredt spekter av midlertidige og faste stillinger. Sammen med oss bygger du din karriere, og vi bidrar til at du når dine mål på kort eller lang sikt. Våre innovative og fleksible løsninger gjør oss til den komplette leverandør for våre kunder. Vi er landsdekkende med kontorer fra Kristiansand i sør til Tromsø i nord. Følg oss på Facebook, Instagram, blogg og Twitter.

Med målet om å ha de mest fornøyde kundene har Sbanken etablert seg som Norges ledende rene nettbank. Vi har 360 engasjerte medarbeidere, et sterkt fagmiljø og 437 000 fantastiske kunder som vi er veldig stolte av. Vi kan tilby en attraktiv og sosial arbeidsplass, individuell kompetanseutvikling og gode personal- og pensjonsordninger.

Kundeservice er den største avdelingen i banken, og har ansvaret for at vi hver dag leverer overraskende gode kundeopplevelser. Kundefront er en avdeling i Kundeservice med ca. 90 ansatte. Avdelingen besvarer ca. 600 000 kundehenvendelser i året. KF har i tillegg til å levere gode kundeopplevelser, høyt fokus på å drive salg av bankens produkter.

Alle våre kundebehandlere inngår i turnus som dekker hele bankens åpningstid.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Kundebehandling via telefon, Chat, e-post og SoMe
  • Salg og veiledning av bankens produkter
  • Bistå kunden i bruk av bankens løsninger

 

Vi ønsker at du kan:

  • Være en god veileder og skape gode samtaler
  • Skape resultater sammen med teamet og avdelingen
  • Smile i telefonen med kundene og til kollega
  • Være en god kollega, bidragsyter til ett godt miljø.
  • Etterleve bankens verdier
  • Jobbe effektivt, kan ha flere «baller» i luften samtidig uten å la de stresse
  • Ta til deg ny kunnskap raskt.

 

 

Vi ser helst at du har:

  • Relevant erfaring, minimum 3-5 år.
  • Bachelor i økonomisk / administrative fag, lang og god erfaring kan kompensere for utdannelse.
  • God forståelse for bankdrift
  • Evne til å jobbe strukturert, selvstendig og målrettet, men også gode evner til å jobbe sammen med andre
  • Gode norsk kunnskaper både skriftlig og muntlig

 

Vi tilbyr:

  • Oppstart i begynnelsen av Juni
  • Langsiktig perspektiv
  • God opplæring
  • Godt arbeidsmiljø med mange trivelige kollegaer
  • Profesjonelt fagmiljø med faglig og personlig utvikling
  • Medarbeider fordeler
  • Langsiktig engasjement i Sbanken
  • Fastansettelse fra dag en i Manpower AS
  • God oppfølging av din kontaktperson i Manpower

 

Vi ser frem til å motta din søknad.

Søknadene behandles fortløpende.

Stillingsinformasjon

Kunde: SBANKEN ASA
Antall stillinger: 2
Industri: Manpower
Fagfelt: Kundeservice / callsenter, Bank / Finans / Forsikring
Underkategori: - Bank / Finans / Forsikring, Kunderådgiver / behandler / medarbeider, Kundeservice / support / nettbaserte løsninger
Stillingstype: Fulltid, Engasjement/Vikariat
Arbeidssted: Hordaland
 Bergen
Rolle: Medarbeider

Søk på stillingen

Publisert: 13.05.2019
Søknadsfrist: Snarest
Ref. nr.: 1030028
Søk på stillingen

Kontaktinformasjon

Eva Karin Rau Østgulen
Eva.Ostgulen@manpower.no