Systemadministrator

Kantega er et IT-selskap med rundt 150 stolte medarbeidere. Vi eier vårt eget selskap. Det gjør noe med oss og forholdet til kundene våre og løsningene vi lager: Fantastiske IT-løsninger, som gir verdi og som brukerne ikke klarer seg uten.

Våre kunder er i dag blant Norges største innen bank, forsikring, energi, industri og offentlig sektor.

 

Ønsker du å jobbe i Kantega?

 

Da kan vi tilby en spennende jobb i et hyggelig arbeidsmiljø. Du får jobbe med ny teknologi og ha stor påvirkningskraft i driften. Det legges til rette for egenutvikling og kompetanseheving. Delingskulturen står i førersetet. I Kantega eier de ansatte selskapet, og man blir medeier fra første dag. 1000 aksjer i velkomstgave er vår måte å si at vi har tro på deg og det du vil bidra med. Vi tilbyr en konkurransedyktig lønn og pensjonsordning, gode forsikringer og ikke minst en himmelsk lunsjordning.

 

Hva søker vi?

 

I takt med veksten i selskapet ønsker vi å styrke vår interne driftsavdeling med en allsidig og engasjert Systemadministrator. Vi ser etter deg som brenner for IT drift og som ønsker å spille dine kolleger gode. Du tar initiativ, deler kompetanse og er en lagspiller.

 

Noe av det vi driver med til daglig er:

 

- Systemdrift av Windows og Linux klienter og server.

- Drift av utviklerverktøy og CI-systemer (Jenkins, Gitlab, Nexus)  

- Drift av Virtualiseringsplattform med SAN, NAS og egen backupløsning (Vmware, Veeam)

- Drift av monitoreringstjenester (Nagios, Zabbix)

- Drift av linux-tjenester som apache, bind, squid, tomcat , HAProxy, nginx og keepalived.

- Drift av interne støttetjenester (intranett, Dokumentasjonsverktøy og Issue tracking)

- Drift av Database (PostgreSQL, MariaDB, MSSQL)

- Drift av lokalnett, WIFI og brannmur basert på Cisco og HP.

- Drift og vedlikehold av Sertifikater og PKI

- Konfigurasjonsstyring/Automatisering (Puppet, Ansible, Chef)

- Konteinerisering og orkestrering med bruk av docker eller lignende teknologi.

- Drift av Skytjenester som Office365, Azure og AWS.

- Innkjøp av hardware, lisenser og løpende administrasjon i asset management

 

Du blir en del av et team på 4 personer i driftsavdelingen og vi legger vekt på å fordele oppgaver ut fra interesse og trivsel.

 

Dersom du har erfaring fra noen av disse feltene og ønsker å sette deg inn noen av de andre vil vi gjerne snakke med deg!

 

Stillingssted: Bassengbakken 4, 7042 Trondheim

Oppstart: Så snart som mulig etter avtale

Varighet: Fast stilling

 

For mer informasjon om stillingen kan du ta kontakt med Katrine Westheim (katrine.westheim@no.experis.com) eller Arild Kråkmo (arild.krakmo@no.experis.no) i Experis IT.

 

Send din søknad, CV og andre relevante papirer gjennom www.experis.no – registrer CV.

 

Vi ser frem til å motta din CV og søknad.

 

Stillingsinformasjon

Kunde: KANTEGA AS
Antall stillinger: 1
Industri: IT
Fagfelt: IT
Underkategori: UNIX / Linux, Windows Server, Nettverk / Infrastruktur / Virtualisering, Teknisk IT-support, - IT
Stillingstype: Fast, Fulltid
Arbeidssted: Trøndelag
 Trondheim
 Solsiden, Trondheim
Rolle: Fagperson, Medarbeider

Søk på stillingen

Publisert: 16.05.2019
Søknadsfrist: 31.05.2019
Ref. nr.: 1030046
Søk på stillingen

Kontaktinformasjon

Arild Kråkmo
Arild.Krakmo@no.experis.com

Katrine O Westheim
Telefon 92434536
Katrine.O.Westheim@no.experis.com