Kundeservicemedarbeider

Som kundeservicemedarbeider hos Telenor får du god lønn, du vil jobbe med spennende arbeidsoppgaver innen service, mersalg og problemløsning i et godt arbeidsmiljø. I tillegg vil du få nyttig arbeidserfaring hos et selskap med en sterk merkevare, noe som vil se bra ut på din CV.

 

Til Telenors kundesenter på Fornebu, Kristiansand, Gjøvik og Skien søker vi motiverte og læringsvillige kundeservicemedarbeidere som ønsker å gi kunden en god opplevelse gjennom service og mersalg.

 

Vikariat hos Telenor kundeservice Kristiansand:

 

Du vil få en grundig 4 ukers opplæring og vil få betalt under hele opplæringsperioden. Som vikar hos Telenor må du være inneforstått med å jobbe dagtid, kveld og helg i turnusordning.

 

Dine arbeidsoppgaver:

  • Svare på innkommende kundehenvendelser på telefon
  • Hjelpe privatkunder med alle henevendelser i tilknytning sitt mobil-, fasttelefoni, internett eller TV-abonnement
  • Aktivt salg av Telenors abonnement og tjenester

Du får:

  • Konkurransedyktig timelønn med gode kvelds- og helgetillegg
  • Meget god bonusordning
  • Verdifull arbeidserfaring i en av verdens største telekombedrifter
  • Et energisk og inkluderende arbeidsmiljø
  • Mulighet for personlig og faglig utvikling
  • Engasjerte og dyktige kolleger
  • Grundig opplæring og tett oppfølging av dyktige teamledere
  • Ordnede arbeidsforhold. Du blir ansatt i Manpower, som er godkjent Revidert Arbeidsgiver og IA-bedrift.

 

Du er:

  • Serviceminded og liker å hjelpe andre
  • Motivert og ønsker å lykkes med salg og service
  • Punktlig og flink til å holde avtaler
  • Trives med å jobbe selvstendig
  • Fleksibel med tanke på arbeidstider
  • Resultat- og målbevisst

 

Kvalifikasjoner:

  • Du må være minimum 18 år innen opplæringen starter.
  • Du har gode kommunikasjonsevner
  • Du trives med å snakke med mennesker og samtidig bruke PC som arbeidsverktøy
  • Du må på forespørsel kunne fremvise forenklet politiattest
  • Du må samtykke til gjennomføring av kredittsjekk
  • Det kreves at du kan autoriseres for "Begrenset" sikkerhetsklarering

 

Arbeidsperiode:

  • Opplæring fra 2. september 2019 til 30. september 2019 (dagtid)
  • Deltid 50 – 100 % i perioden 1. oktober 2019 til 31. august 2020 (dagtid, kveld og helg i turnusordning)

Høres dette spennende ut?

Da ser vi frem til å høre fra deg. For å bli vurdert må du registrere deg fullt ut som henvist i søknadslinken og søke på stillingen med en kort søknadstekst. Vi evaluerer kandidater fortløpende til stillingene.

 

Stillingsinformasjon

Kunde: TELENOR NORGE AS
Antall stillinger: 10
Industri: Manpower
Fagfelt: Kundeservice / callsenter
Arbeidssted: Vest-Agder
 Kristiansand
Rolle: Medarbeider

Søk på stillingen

Publisert: 08.07.2019
Søknadsfrist: Snarest
Ref. nr.: 1030651
Søk på stillingen

Kontaktinformasjon

Merete Mosland Nyhus
Telefon 95704999
Merete.Mosland.Nyhus@manpower.no