Brukerstyrt personlig assistent

 

Assister meg AS gir personer med funksjonshemninger skreddersydd assistanse uansett bakgrunn, funksjonsnivå, kulturtilhørighet, språk eller religiøs tilknytning. I samarbeid med brukeren finner vi assistenter med de egenskaper og kvalifikasjoner som skal til for å gjøre hverdagen enklere og hyggeligere. Vi kan påta oss arbeidslederrollen helt eller delvis og bistå med for eksempel rekruttering, utarbeidelse av vaktlister og skaffe vikarer ved sykdom.

 

 

Vi ønsker dyktige personlig assistenter som gleder seg til å dra på jobb! 

Vi ønsker at du ser på det å hjelpe andre mennesker som har en funksjonsnedsettelse som en spennende og lærerik utfordring, slik at de får opprettholde et så normalt liv som mulig og får en fin hverdag!

For at du skal kunne bli den assistenten vi ser etter, er det viktig å ha godt humør og tro på at jobben du gjør er viktig.

Vi er villig til å gi deg den opplæring, veiledning, innflytelse, ros og selvstendighet i jobben du trenger for å gjøre dette mulig!

 

Vi har ledig:

2 stk 80 % stillinger som er vikariat grunnet svangerskap

Ringevikarer

 

Utdannelse \ Erfaring:

Utdannet helsefagarbeider med autorisasjon er ønskelig, annen helsefaglig utdanning eller erfaring kan kompenseres hvis relevans er innenfor helserelatert arbeid.

Erfaring fra sykehjem, BPA, støttekontakt, eller arbeid innenfor helse og service er en fordel.

 

Personlige egenskaper:

God i skriftlig og muntlig norsk, Bestått norsk prøve B1.

Du må like å jobbe tett med mennesker og ha et genuint ønske om å hjelpe.

Ansvarsfull, omsorgsfull, tålmodig og pålitelig.

Du må være imøtekommende, tilpasningsdyktig og arbeidsom.

Ha gode evner til å kommunisere og tyde kroppsspråk.

Pliktoppfyllende.

I visse tilfeller må du være selvgående og initiativrik.

Kunne jobbe selvstendig, men også i team.

Du må være trygg på deg selv å kunne ta utfordringer på strak arm.

Førerkort kl.B er et krav.

Personlig egenhet vektlegges.

Gode samarbeidsevner med arbeidsleder, kollegaer og overordnede.

Du må like å være ute i skikkelig Bergensvær samt være litt reiselysten på reiser i Norge og utlandet. 

 

 

Arbeidsoppgaver:

Hoved arbeidsoppgaven vil være å bistå brukeren til å få en flott hverdag og hjelpe brukeren med det brukeren ikke helt klarer selv.

Arbeidsoppgavene består av å jobbe hjemme hos en kvinne som trenger hjelp og praktisk bistand til alle gjøremål.

Du vil bli hennes armer og bein. Kvinnen sitter i rullestol.

Målet er at kvinnen skal kunne leve så selvstendig som mulig. Det innebærer mye tilrettelegging og tålmodighet i hverdagen.

Kvinnen trenger hjelp til personlig hygiene,forflyttning,  matlaging, trening, husarbeid, sosiale aktiviteter og hjelp til å komme seg ut på tur.

Kvinnen har egen bil, denne må hennes assistenter kjøre ved behov.

Arbeidstider:

Dagvakter : Kl 07.00 - 15.00 - 8 timer

Sen vakter: kl 13.00 - 21.30 - 8,5 timer

Nattevakter:  kl 21.30 - 07.30 - 10 timer

 

Interessert eller har spørsmål?   

   

Om dette er noe for deg send oss en søknad der du tydeliggjør hva du har erfaring fra og hvordan du kan være med på å skape trygghet og stabilitet.   

ManpowerGroup samarbeider med Assister meg, så vi ønsker at alle henvendelser og spørsmål om søknad rettes til Mette Langvik i ManpowerGroup.   

   

Vi håper å høre fra deg!  

 

 

Stillingsinformasjon

Kunde: ASSISTERMEG AS
Antall stillinger: 2
Industri: Manpower
Fagfelt: Helse
Underkategori: Andre faggrupper innen Helse, Hjelpepleier, - Helse og sosialarbeid
Stillingstype: Deltid, Fast
Arbeidssted: Hordaland
 Bergen
Rolle: Medarbeider

Søk på stillingen

Publisert: 09.08.2019
Søknadsfrist: 30.08.2019
Ref. nr.: 1030925
Søk på stillingen

Kontaktinformasjon

Charleen Carlsen Tinderholt
Charleen.Carlsen.Tinderholt@manpower.no