Reklamasjons koordinator

Vi søker en dyktig teknisk reklamasjonsbehandler for vår kunde i Ski. Dette er et engasjement ut året i første omgang, men som kan bli lenger.

Du vil bli en viktig del av deres supportapparat som består av personer med lang erfaring i faget. Du vil bidra til at reklamasjonsbehandlingen gir økt kundetilfredshet gjennom god og profesjonell kundebehandling der kunden settes i fokus.

Reklamasjonsavdelingen skal sørge for at kunden får løst sine reklamasjonsutfordringer raskt, smidig og med høy kvalitet.  Sterke fagmiljøer innad i bedriften bistår reklamasjonsavdelingen ved behov. Funksjonen skal sørge for registrering og behandling av reklamasjoner, samt analysere feilårsaker og rapportere dette tilbake til våre interne og eksterne leverandører.

Stillingen rapporterer til avdelingsleder for Kvalitet og teknisk support.

 

Hovedoppgaver:

 

• Behandle, feilsøke/teste og analysere innkomne reklamasjoner

• Svare på reklamasjonshenvendelser (telefon og e-post)

• Sikre at kundene følges opp med svar og løsning

 

Kvalifikasjoner:

 

• Du har praksis/erfaring med produktreklamasjoner

• Teknisk utdanning og- eller erfaring med elektroniske produkter

• Erfaring med testing av produkter

• Løsningsorientert legning med sterkt kundefokus

• Må kunne arbeide selvstendig og være serviceinnstilt

• Beherske norsk og engelsk, skriftlig og muntlig

 

 

Vi tilbyr:

 

Godt arbeidsmiljø i et spennende selskap i endring. Konkurransedyktige betingelser og god oppfølging fra Manpower. 

Stillingsinformasjon

Antall stillinger: 1
Industri: Manpower
Fagfelt: Industri og produksjon, Lager og logistikk , Administrasjon
Arbeidssted: Akershus
 Ski

Søk på stillingen

Publisert: 22.08.2019
Søknadsfrist: Snarest
Ref. nr.: 1031048
Søk på stillingen

Kontaktinformasjon

Lene Berg
Lene.Berg@manpower.no