IT-konsulent til deltidsoppdrag, 50%!

Manpower er ledende innen bemanning og rekruttering til privat og offentlig sektor. Vi tilbyr våre kandidater et bredt spekter av midlertidige og faste stillinger. Sammen med oss bygger du din karriere, og vi bidrar til at du når dine mål på kort eller lang sikt. Våre innovative og fleksible løsninger gjør oss til den komplette leverandør for våre kunder. Vi er landsdekkende med kontorer fra Kristiansand i sør til Tromsø i nord. Følg oss på Facebook, Instagram, blogg og Twitter.

Ønsker du en jobb innen brukerstøtte på deltid? Til et oppdrag hos vår kunde søker vi en serviceinnstilt og teknisk dyktig person med oppstart snarest. Vår kunde er lokalisert sentralt i Oslo og trenger bistand på 50% med supportrelaterte arbeidsoppgaver for internt ansatte. Det er konkurransedyktig lønn og betingelser og du vil få personlig oppføling av en egen konsulent i Manpower. I tillegg vil du få ansattfordeler (blant annet tilgang til vår utviklingsportal; PowerYou).

 

Som person er du

Trygg i en rolle hvor du må ha brukeren i fokus for å løse tekniske problemer. Du er meget serviceinnstillt, tålmodig og er flink til å tilpasse din kommunikasjon til hver enkelt slik at du finner årsaken til problemer fortest mulig. Videre er du sosial, positiv og byr gjerne på deg selv - både sammen med kollegaer men også brukerne. For å mestre denne rollen ser vi etter deg som er trygg på deg selv og din kompetanse innen IT. Du har svært god gjennomføringsevne og prioriteringsevne slik at du bruker tiden din riktig mens du er på jobb. Videre er du selvgående og du er sulten på å lære ny kunnskap - samtidig som du bidrar med din kompetanse du allerede har.

 

Om rollen

  • Førstelinjesupport for internt ansatte
  • Oppsett av utstyr til nye ansatte (PC, MAC, Telefoner, Nettbretter). Opprettelse av nye ansatte i Active Directory.
  • Klargjøring av utsyr med installasjon og oppsett av programvarer, ordning av Office 365 lisens og opprettelse av epost kontoer
  • Ordning av rettigheter, medlemskap i forskjellige grupper i Active Directory.
  • Reparasjon av laptoper
  • Feilsøking og retting både på PC og MAC (maskinvarer og programvarer).
  • Håndtere henvendelser i ticketsystem, epost og telefoner.
  • Bistå brukere med bruk av møteroms utstyr.
  • Planlegge IKT-oppgraderinger og utføre dem hos brukere.
  • Kontakt med leverandør

 

Kvalifikasjoner

  • Erfaring innen tilsvarende arbeid
  • Gode kommunikasjonsevner i norsk, skriftlig og muntlig
  • God kunnskap i Windows10, Active Directory
  • Gjerne erfaring med SQL

 

For at nettopp du skal bli vurdert må du registrere full CV og din personlige søknad på www.manpower.no, og søke direkte der. Dokumentasjon som attester og vitnemål bes fremvises på et eventuelt intervju.

 

Vi ser frem til å høre fra deg!

 

 

Stillingsinformasjon

Antall stillinger: 1
Industri: Manpower
Fagfelt: IT
Underkategori: Helpdesk / Brukerstøtte, Teknisk IT-support, - IT
Stillingstype: Fulltid, Engasjement/Vikariat
Arbeidssted: Oslo
Rolle: Medarbeider

Søk på stillingen

Publisert: 15.10.2019
Søknadsfrist: Snarest
Ref. nr.: 1031474
Søk på stillingen

Kontaktinformasjon

Stina-Eirin Hjelmeland
Stina-Eirin.Hjelmeland@manpower.no

Emilia Styka
Emilia.Styka@manpower.no