Kundebehandlere, heltid og deltid- langvarige vikariat

Manpower Offentlig dekker et bredt spekter av stillinger innen offentlig sektor. Vi tilbyr fleksible jobbmuligheter og ordnede arbeidsforhold. Sammen med oss kan du bygge din karriere, og vi ønsker å bidra til at du når dine mål på kort eller lang sikt. Våre innovative og fleksible løsninger gjør oss til den komplette leverandør for våre kunder. Vi er landsdekkende, og er en del av ManpowerGroup. Følg oss på Facebook, blogg og Twitter.

Beskrivelse

 

For en av våre offentlige kunder sentralt i Oslo, søker vi nå etter 3 medarbeidere til deres kundesenter. Tilsammen 2,5 stillinger.

Ønsket oppstart er snarest mulig.

Vikariatene er beregnet å vare 6 måneder med mulighet for forlengelse

 

Arbeidsoppgaver

- Informere og veilede våre kunder om rutetilbud og betalings- og billettløsninger, - i skranke og på telefon.

- Salg av billetter.

- Håndtere penger og kassaoppgjør.

- Betjene kunder på telefon, kundevert på Ruter S, SOME, chat og saksbehandling

 

Arbeidstid og arbeidsplass

• Som kundebehandler arbeider du turnus, som innebærer vakter mellom kl. 06.40 og 20.20 mandag til fredag i skranke og på telefon. Arbeidstid lørdag og søndager kl. 08.40- 18.10. Antall timer pr.uke i 100% stilling er 35,5 timer.

• Arbeidsplass er primært på Jernbanetorget, men du må være villig til å jobbe der kundesentret har sine aktiviteter. For tiden er dette på Jernbanetorget, Aker brygge og Gardermoen.

 

Kvalifikasjoner

• Du må ha interesse for å jobbe med kollektivtrafikk, og være godt kjent i Oslo-området.

• Erfaring med kundeinformasjon og -service.

• Det er en fordel om du har kunnskap om vårt rutetilbud og våre billettløsninger. Du er vant til å bruke databaserte verktøy, og er fortrolig med bruk av smarttelefon.

• Det er fint om du har erfaring med å håndtere penger og kassaoppgjør.

• Du snakker og skriver norsk meget godt, og tilfredsstillende engelsk.

• Du må være over 18 år.

 

Utdanningsnivå

• Videregående skole

 

Personlige egenskaper

- Serviceinnstilt og kundeorientert.

- Flink til å kommunisere.

- Positiv, liker å jobbe med mennesker.

- Du jobber nøyaktig med tall og tabeller.

- Du har lett for å sette seg inn i nye ting.

- Gode samarbeidsevner.

 

Språk

- Norsk og engelsk

 

 Vi tilbyr

- Jobb i et pulserende miljø, med mulighet til å skape gode kundeopplevelser.

- Nødvendig opplæring vil bli gitt (på dagtid de første 2-3 ukene).

- Det kompenseres for ubekvem arbeidstid etter vår kundes tariffavtale.

  Som betyr at siden dette innebærer turnusarbeid, som igjen innebærer lønnsmessig kompensasjon i tillegg til fastlønn.

 

Aktuelle søkere vil bli kontaktet fortløpende.

 

Stillingsinformasjon

Antall stillinger: 3
Industri: Manpower
Fagfelt: Kundeservice / callsenter
Arbeidssted: Oslo

Søk på stillingen

Publisert: 09.10.2019
Søknadsfrist: Snarest
Ref. nr.: 1031570
Søk på stillingen

Kontaktinformasjon

John Vegard Kleven
John.Vegard.Kleven@manpower.no