Vil du være med på å bygge opp kundeserviceavdelingen i Norges mest spennende fintechselskap?

Kunden er en middels stor bedrift som holder til i Oslo. De jobber innenfor betaling og identifikasjon med fokus på å skreddersy kundereiser og skape en mer effektiv verdikjede for Norges største dagligvarekjeder. Bedriften har for tiden flere produkter ute i markedet og er på vei til å lansere flere nye produkter.

 

I den forbindelse søker vi deg som vil være med på etableringen av deres nye Business Serviceavdeling. Det er behov for en Team Lead som er vant til å jobbe prosjektbasert og som har mange år på baken innen kundeservice. Er du rett person for stillingen har du mulighet til å bygge opp en nystartet kundeserviceavdeling fra bunnen av, samt være med på den videre utviklingen av et veldig fremtidsrettet selskap.

 

Vi leter etter deg som setter kunden i sentrum og skjønner at dette er veien til bedriftens suksess. Vi leter etter deg som er komfortabel med selv etablere rammene og rutinene, og som er dynamisk i din tilnærming til arbeidet. For å lykkes i denne stillingen må du kunne identifisere deg med å være innovativ, fremoverlent og uredd i møtet med fintechmarkedet.

 

Arbeidsoppgaver:

- Lede forbedringsprosjekter innen avdelingen og bidra til gjennomføringen av andre prosjekter

- Faglig oppfølging av kollegaer i avdelingen og sikre bemanningen innenfor åpningstider

- Motta og diagnostisere saker fra og med interne og eksterne kunder

- Diagnostisere saker i samarbeid med kunden

- Løse utfordringer i samhandling med bedriftens interne IT-miljø

- Utføre og overvåke interne leveranser

- Representere bedriften i møter med kunder

- Bidra i den videre utviklingen av avdelingen

- Være en ressurs i testing av bedriftens nye produkter  

- Bidra i prosjektgjennomføringen og lede forbedringsprosjekter innenfor avdelingen

- Være stedfortreder for avdelingens leder

 

Det er i tillegg forventet at du som søker har tilstrekkelig teknisk kompetanse til å kunne utvikle deg til å bli superbruker av bedriftens tjenester.

 

Du som søker må ha:

- Tidligere erfaring fra kundeservicemiljøer eller tekniske støttemiljøer (minimum 5 år)

- Brennende engasjement for kundetilfredshet

- Erfaring fra å jobbe prosjektbasert og uten fast rammer

- God serviceinnstilling

- Stor arbeidskapasitet og evnen til å jobbe i et hektisk miljø

- Stor teknisk interesse samt beherske standard Windows og Office-applikasjoner

- Erfaring fra butikk/retailmiljøet eventuelt fra kundeservice i bank/fintech/betaling

 

Arbeidsspråk vil være både engelsk og norsk, så vi søker deg som snakker og skriver begge deler flytende.

I tillegg er det en stor fordel om du har erfaring med Atlassian produkter slik som Confluence og Jira i tillegg til Salesforce.

 

Vi tilbyr:

- En spennende stilling hvor du kan videreutvikle kundeservice i et av Norges mest fremtidsrettet fintechselskaper

- Muligheter for deg til å utvikle deg og bidra til utviklingen av dine kollegaer

- et uformelt og bra arbeidsmiljø

- konkurransedyktige betingelser

 

Arbeidssted er sentralt i Oslo. I utgangspunktet er kundesenterets åpningstid satt fra 08-16 på hverdager. Men, det kan bli utvidede åpningstider så du som søker bør derfor ha fleksibilitet til å ta noen kvelds- og helgevakter.

 

Høres dette ut som noe for deg så ser vi frem til å motta søknaden din.

 

Aktuelle søkere vil bli kontaktet fortløpende.

 

Stillingsinformasjon

Antall stillinger: 1
Industri: Manpower
Fagfelt: Administrasjon, Kundeservice / callsenter
Stillingstype: Engasjement/Vikariat
Arbeidssted: Oslo
Rolle: Prosjektleder, Rådgiver, Fagperson

Søk på stillingen

Publisert: 18.11.2019
Søknadsfrist: 24.11.2019
Ref. nr.: 1031663
Søk på stillingen

Kontaktinformasjon

Silje Greger
Silje.Greger@manpower.no