Kundeservicemedarbeider

Som kundeservicemedarbeider hos Telenor får du god lønn, du vil jobbe med spennende arbeidsoppgaver innen service, mersalg og problemløsning i et godt arbeidsmiljø. I tillegg vil du få nyttig arbeidserfaring hos et selskap med en sterk merkevare, noe som vil se bra ut på din CV.

 

Til Telenors kundesenter i Kristiansand, Gjøvik og Skien søker vi motiverte og læringsvillige kundeservicemedarbeidere som ønsker å gi kunden en god opplevelse gjennom service og mersalg.

 

Dine arbeidsoppgaver:

  • Svare på innkommende kundehenvendelser på telefon
  • Hjelpe privatkunder med alle henevendelser i tilknytning sitt mobil-, fasttelefoni, internett eller TV-abonnement
  • Aktivt salg av Telenors abonnement og tjenester

Du får:

  • Konkurransedyktig timelønn med gode kvelds- og helgetillegg
  • Meget god bonusordning
  • Verdifull arbeidserfaring i en av verdens største telekombedrifter
  • Et energisk og inkluderende arbeidsmiljø
  • Mulighet for personlig og faglig utvikling
  • Engasjerte og dyktige kolleger
  • Grundig opplæring og tett oppfølging av dyktige teamledere
  • Ordnede arbeidsforhold. Du blir ansatt i Manpower, som er godkjent Revidert Arbeidsgiver og IA-bedrift.

 

Du er:

  • Serviceminded og liker å hjelpe andre
  • Motivert og ønsker å lykkes med salg og service
  • Punktlig og flink til å holde avtaler
  • Trives med å jobbe selvstendig
  • Fleksibel med tanke på arbeidstider
  • Resultat- og målbevisst

 

Kvalifikasjoner:

  • Du må være minimum 18 år innen opplæringen starter.
  • Du har gode kommunikasjonsevner
  • Du trives med å snakke med mennesker og samtidig bruke PC som arbeidsverktøy
  • Du må på forespørsel kunne fremvise forenklet politiattest
  • Du må samtykke til gjennomføring av kredittsjekk
  • Det kreves at du kan autoriseres for "Begrenset" sikkerhetsklarering

 

Arbeidsperiode: To ulike stillingsprosenter:

  • Deltid 50-100% i perioden etter opplæringen frem til 31.august 2020 (dagtid, kveld og helg i turnusordning). Opplæringen varer i 4 uker og vil foregå på dagtid. Opplæringsstart så fort som mulig, senest 6. januar 2020.

 

  • Deltid 40-50% i perioden etter opplæringen frem til 31.august 2020 (kveld og helg i turnusordning). Opplæringen varer i 6 uker og vil foregå på kveld/helg. Opplæringsstart så fort som mulig, senest 6. januar 2020

Høres dette spennende ut?

Da ser vi frem til å høre fra deg. For å bli vurdert må du registrere deg fullt ut som henvist i søknadslinken og søke på stillingen med en kort søknadstekst. Vi evaluerer kandidater fortløpende til stillingene.

 

Stillingsinformasjon

Kunde: TELENOR NORGE AS
Antall stillinger: 20
Industri: Manpower
Fagfelt: Kundeservice / callsenter
Stillingstype: Engasjement/Vikariat, Fulltid, Deltid
Arbeidssted: Vest-Agder
 Kristiansand
Rolle: Medarbeider

Søk på stillingen

Publisert: 11.11.2019
Søknadsfrist: 15.11.2019
Ref. nr.: 1031734
Søk på stillingen

Kontaktinformasjon

Merete Mosland Nyhus
Telefon 95704999
Merete.Mosland.Nyhus@manpower.no

Ingunn Irgemo
Telefon 90801382
Ingunn.Irgemo@manpower.no