Kundeservicemedarbeider – Reklamasjon og saksbehandling

Vi søker sommervikarer til det som kanskje er årets beste sommerjobb!

Til Telenors kundesenter i Skien søker vi motiverte og læringsvillige kundeservicemedarbeidere som ønsker å gi kunden en god opplevelse. Som sommervikar hos Telenor kundeservice får du god lønn og du vil jobbe med spennende arbeidsoppgaver innen service og problemløsning. I tillegg får du arbeidserfaring hos et selskap med en sterk merkevare, noe som gir deg et ekstra pluss på CV-en.

 

Vikariat hos Telenor kundeservice – Reklamasjon og saksbehandling

Du vil få en grundig 4-6 ukers opplæring og vil få betalt under hele opplæringsperioden. Opplæringsperioden vil enten foregå på kveld/helg eller dagtid. Etter opplæringen vil du jobbe dagtid mandag-fredag.

 

  

Dine arbeidsoppgaver:

• Håndtere generelle reklamasjonssaker og finne gode løsninger for kundene våre

• Saksbehandling i interne systemer knyttet til Telenors produkter

• Kontakt med kundene våre via telefon, mail og brev

 

Du får:

• Konkurransedyktig timelønn

• Verdifull arbeidserfaring i en av verdens største telekombedrifter

• Et godt og inkluderende arbeidsmiljø

• Mulighet for personlig og faglig utvikling

• Engasjerte og dyktige kolleger

• Grundig opplæring og tett oppfølging av dyktige teamledere

• Ordnede arbeidsforhold. Du blir ansatt i Manpower, som er godkjent Revidert Arbeidsgiver og IA-bedrift.

 

Du er:

• Serviceminded og liker å hjelpe andre

• Motivert og evner å finne gode løsninger

• Punktlig og flink til å holde avtaler

• Trives med å jobbe selvstendig og ta egne beslutninger

• Resultat- og målbevisst

 

Kvalifikasjoner:

• Du må være minimum 18 år innen opplæringen starter

• Du har gode kommunikasjonsevner

• Du trives med å snakke med mennesker og samtidig bruke PC som arbeidsverktøy

• Du må på forespørsel kunne fremvise forenklet politiattest

• Du må samtykke til gjennomføring av kredittsjekk

• Det kreves at du kan autoriseres for "Begrenset" sikkerhetsklarering

• Du kan ikke ha bestilt ferie i perioden 04. mai 2020 – 31. august 2020  

 

 

 

Arbeidsperiode:

• Tentativ opplæringsstart er satt til 4. mai 2020. Denne dato er foreløpig, og kan flyttes. Opplæringen varer 4-6 uker og vil foregå på kveld/helg eller dagtid

• 80-100 % stilling i perioden etter opplæringen frem til 31. august 2020 (arbeidstid vil være mellom kl 08:00 og kl 16:00, mandag til fredag). Det kan være muligheter for forlengelse etter denne periode.

 

Høres dette spennende ut?

For å bli vurdert må du registrere deg fullt ut som henvist i søknadslinken og søke på stillingen med en kort søknadstekst.

Vi evaluerer kandidater fortløpende til stillingene.

 

Søknadsfrist 28 februar.

Opplæring starter rundt 4. mai.

 

Om Manpower

Som sommervikar i Telenor vil du jobbe gjennom Manpower. Manpower er ledende innen bemanning og rekruttering til privat og offentlig sektor. Vi tilbyr våre medarbeidere et bredt spekter av midlertidige og faste stillinger. Sammen med oss bygger du din karriere gjennom spennende oppdrag ute hos våre kunder. Vi ønsker å bidra til at du når dine karrieremål.

 

 

 

Stillingsinformasjon

Kunde: TELENOR NORGE AS
Antall stillinger: 20
Industri: Manpower
Fagfelt: Kundeservice / callsenter
Underkategori: Kundeservice / support / nettbaserte løsninger
Stillingstype: Sommerjobb
Arbeidssted: Vestfold og Telemark
 Skien
Rolle: Medarbeider

Søk på stillingen

Publisert: 24.01.2020
Søknadsfrist: 28.02.2020
Ref. nr.: 1032525
Søk på stillingen

Kontaktinformasjon

Stine E Engelstad
Stine.E.Engelstad@manpower.no