Skade- og kundebehandler i Fremtind Forsikring

Manpower er ledende innen bemanning og rekruttering til privat og offentlig sektor. Vi tilbyr våre kandidater et bredt spekter av midlertidige og faste stillinger. Sammen med oss bygger du din karriere, og vi bidrar til at du når dine mål på kort eller lang sikt. Våre innovative og fleksible løsninger gjør oss til den komplette leverandør for våre kunder. Vi er landsdekkende med kontorer fra Kristiansand i sør til Tromsø i nord. Følg oss på Facebook, Instagram, blogg og Twitter.

For vår anerkjente kunde, Fremtind Forsikring, søker vi etter kunde/saksbehandlere til forsikringsoppgjør i deres innbo- og skadeavdelinger. Sommerhalvåret er høytid for skadesaker, og Fremtind trenger derfor ekstra hjelp fra effektive og serviceinnstilte medarbeidere i denne perioden. Er det deg vi leter etter?

 

1. Januar 2019 fusjonerte forsikringsselskapene til Sparebank 1 og DNB, og Fremtind ble født. Fremtind er landets tredje største forsikringsselskap, og det største med distribusjon i bank. Fremtind tilbyr alle skade- og personforsikringer for privatpersoner og bedrifter. Fremtind har solid erfaring og kunnskap om forsikring og utvikler nye produkter og tjenester som betyr noe i folks liv. Fremtind var de første til å utnytte teknologi for å gjøre bilforsikringen smart, og var også først ute med en enkel selvbetjent helsevurdering.

 

Se for deg å reise på ferie. Når du kommer frem er bagasjen din sendt et helt annet sted. Da er det viktig med en god reiseforsikring, og en super kundeservice fra skadebehandleren som hjelper deg å få en god ferie allikevel. Dette er din mulighet til å gi fantastiske kundeopplevelser!

Arbeidsoppgavene vil blant annet være:

• Betjene innkommende henvendelser fra kunder i forbindelse med skadeforsikring.

• Saksbehandling og vurdering av erstatningsspørsmål

• Kommunikasjon med kunder på telefon, chat og E-post

 

Vi ønsker at du:

• Har eller studerer til høyere utdannelse innen økonomi eller jus

• Har erfaring fra kundeservice på telefon

• Har kjennskap til bruk av digitale verktøy

• Har gode kommunikasjonsevner både muntlig og skriftlig

 

Ønskede egenskaper:

• Serviceinnstilt og evner å sette deg inn i kundens situasjon

• Nøyaktig og grundig

• Stort engasjement og trives i en hektisk hverdag

 

 Dette vikariatet har oppstart 4. Mai med varighet ut september. Stillingsomfanget er 100%

 

Dette er en unik mulighet til å bygge seg erfaring hos en av Norges ledende forsikringsselskaper.

 

Om du er interessert ønsker vi at du søker på stillingen via vår nettside www.manpower.no
NB: I perioden 20/2 - 27/2 vil det ikke være mulig å søke elektronisk på våre stillinger grunnet endringer av interne systemer. Dersom du ønsker å søke på stillingen i dette tidsrommet må CV, søknadstekst og attester sendes på epost til kontaktperson i annonsen.

En utfyllende CV og god søknadstekst er et krav for å bli vurdert til stillingen. Kandidater vil bli vurdert fortløpende. Søkere med planlagt ferie vil dessverre ikke bli vurdert til denne stillingen.

 

Stillingsinformasjon

Kunde: FREMTIND FORSIKRING AS
Antall stillinger: 10
Industri: Manpower
Fagfelt: Bank / Finans / Forsikring
Underkategori: Kundekonsulent / behandler / rådgiver, - Bank / Finans / Forsikring
Stillingstype: Fulltid, Engasjement/Vikariat, Sommerjobb
Arbeidssted: Oslo
Rolle: Medarbeider

Søk på stillingen

Publisert: 22.01.2020
Søknadsfrist: 15.03.2020
Ref. nr.: 1032540
Søk på stillingen

Kontaktinformasjon

Kristoffer Andersen
Kristoffer.Andersen@manpower.no

Nanett Thompson Bordewick
Nanett.Bordewick@manpower.no