Kundeservice, privatteam

For en av våre viktigste kunder ser vi etter deg som vet at kundesenteret er hjerte i bedriften og som er opptatt av å levere den beste kundeservicen på markedet.

 

Som kunderådgiver er du bedriftens fjes utad og du skal hjelpe kundene å løse problemene deres på en god måte. Arbeidsoppgavene består i hovedsak av førstelinjesupport på telefon i tillegg til lettere saksbehandling.

I denne stillingen vil du jobbe ut mot bedriftens private kunder og hjelpe dem med alt fra a til å. Er du god til å prate med nye mennesker og får ofte tilbakemelding på at du er flink til å skjønne hva folk mener så håper vi du sender oss en søknad.

 

Arbeidsmiljøet du vil ta en del av har et veldig godt arbeidsmiljø, og tar godt imot nye mennesker i "kundeservicefamilien sin". Team Privat ønsker deg som ny kollega om du tar jobben din seriøst og gleder deg til å bidra positivt inn i arbeidsmiljøet. Hvis du trives i åpent kontorlandskap, liker å spise lunsj med kollegaene dine og ønsker å møtes en fredag i ny og ned for en kveld i lystig lag er dette arbeidsplassen for deg!

 

 Kvalifikasjoner:

- Erfaring med kundeservice fra tidligere, i for eksempel fra callsenter eller butikk.

- Fullført videregående/ eventuelt fagbrev innen teknisk fagområde

- Har du erfaring fra teknisk arbeid eller videre utdanning er dette et kjempepluss

- Har du erfaring med å bruke datamaskinen og telefonen som arbeidsverktøy så er dette også en fordel

 

 

Du som søker er:

- Glad i å prate med mennesker på telefonen og på kontoret

- Effektiv og god til å se løsninger på problemer

- Tar nye systemer kjapt og liker å lete deg frem til løsninger

- Klarer å fokusere på arbeidsoppgaver selv om det er lange køer og høyt trykk på telefonen 

- Vet at du trives med å bli målt på KPIer, tall og synes tett oppfølgning fra leder gjør at du jobber bedre

 

Vi tilbyr:

- Veldig bra lunsjavtale

- God arbeidserfaring med systemer, saksbehandling og stresshåndtering

- Veldig bra opplæringløp hvor du får grundig opplæring i bedrifens CRM-system

- Muligheten til å jobbe i en stor bedrift som har fokus på godt arbeidsmiljø og trivsel

  

 

Stilling: Vikariat

Omfang: Fulltid

Arbeidstid: Varierer innenfor 08:00 - 17:00

Lønn: 185,- per time

 

Oppstart for denne jobben er 24.februar og intervjurundene er løpende i forkant til dette.

 

Høres dette ut som et arbeidssted for deg? Da gleder vi oss til å få inn søknaden din.

 

Aktuelle kandidater blir kontaktet fortløpende.

 

Stillingsinformasjon

Antall stillinger: 1
Industri: Manpower
Fagfelt: Kundeservice / callsenter
Underkategori: Kunderådgiver / behandler / medarbeider, Kundeservice / support / nettbaserte løsninger, 1.linje support, Kundebehandler / Saksbehandler
Stillingstype: Engasjement/Vikariat
Arbeidssted: Oslo
Rolle: Rådgiver, Medarbeider

Søk på stillingen

Publisert: 12.02.2020
Søknadsfrist: 16.02.2020
Ref. nr.: 1032674
Søk på stillingen

Kontaktinformasjon

Silje Greger
Silje.Greger@manpower.no

Synnøve Melling
Synnove.Melling@manpower.no