Fast stilling. IKT-medarbeidere, 1.linje Servicedesk

Ernst and Young hjelper organisasjoner med å identifisere og utnytte nye muligheter. Fra mobilitet til helsehjelp til fremtidige byer blir tradisjonelle bransjegrenser forstyrret, da sektorer nærmer seg hverandre for å tilpasse seg teknologiske og samfunnsmessige endringer. Å navigere seg frem i dette samfunnet som er i rask endring krever smidighet og nytenking. Når vi gjennoppfinner hvordan vi jobber og lever, hjelper Ernst and Young kunder med å omfavne bransjeforstyrrelser som en mulighet.

 

 

På vegne av vår kunde Ernst and Young (EY) søker vi nå to IKT-medarbeidere til faste stillinger i deres 1.linje Servicedesk. Dette er en unik mulighet til å starte din karriere eller videreutvikle deg hos en global aktør som er ledende innen revisjon, skatt og avgift, samt transaksjoner og rådgivning! Stillingene har tiltredelse i slutten av februar/starten av mars 2020.   

 

Arbeidsbeskrivelse

Som en IKT-medarbeider på Service Desken hos EY vil du fungere som første kontaktpunkt til å løse IT-problemer for Nordiske kunder som er basert utenfor Oslo-kontoret. Supporten vil foregå over e-mail, telefon, chat eller via EY sin selvbetjeningsportal. Din oppgave på Servicedesken er å gi disse brukerne support på engelsk ved å løse deres problem eller ved å videresende problemet til 2.linje. Med andre ord er det viktig at du er komfortabel med engelsk som arbeidsspråk.

 

Videre vil du også ha ansvar for å administrere og oversette innkommende henvendelser fra brukere, følge opp uløste saker, og gi både kunden og 2.linje den informasjonen de trenger for å løse problemet. Men den viktigste arbeidsoppgaven du har er selvsagt å gjøre kunden fornøyd!

 

Dersom du er rett kandidat så er du også initiativrik, og ser alltid etter forbedringspotensialer i EY sin Servicedesk for å sørge for at de til en hver tid gir kundene den best mulige supporten.

 

Vi tilbyr en stilling hos en attraktiv arbeidsgiver med et ungt, inkluderende og kompetent miljø, som holder til i flotte og sentrale lokaler i Oslo sentrum. Videre er det konkurrannse dyktig lønn og betingelser, og du vil også få personlig oppfølging av din egen konsulent i Manpower og tilgang til vår utviklingsportal "PowerYou" for å sikre din videre utvikling.

 

 

Kvalifikasjoner

Du er den perfekte kandidaten om du:

  • Snakker flytende engelsk og norsk
  • Hjelper kunder med entusiasme og et ønske om å alltid gi dem den best mulige serviceopplevelsen
  • Liker å hjelpe kunder over telefon, mail og chat
  • Har evne til å identifisere og tenke nytt rundt bedre måter å jobbe på (eksempelvis hvordan EY kan tilby support gjennom mer automatiserte løsninger)

 

Ønskede egenskaper

  • Erfaring med kundeservice / Service Desk/ IT-support erfaring
  • Kunnskap om maskinvare/periferiustyr, printere og smarte enheter
  • Tidligere erfaring eller studes relatert til Windows operativsystem, Microsoft O365, Skype for Business, MS Teams, og annen standard programvare
  • Andre kunnskaper rundt Scandinaviske språk (Svensk, dansk, finsk, Islandsk)
  • Service Now og ITIL

 

 

Høres dette ut som deg? Da vil vi at du sender inn en søknad!

For at nettopp du skal bli vurdert må du registrere full CV og din personlige søknad på www.manpower.no
og søke direkte der. Dokumentasjon som attester og vitnemål bes fremvises på et eventuelt intervju.

 

Stillingsinformasjon

Kunde: ERNST & YOUNG AS
Antall stillinger: 2
Industri: Manpower
Fagfelt: IT
Underkategori: Helpdesk / Brukerstøtte, Teknisk IT-support
Stillingstype: Fulltid
Arbeidssted: Oslo
Rolle: Medarbeider

Søk på stillingen

Publisert: 12.02.2020
Søknadsfrist: 29.02.2020
Ref. nr.: 1032722
Søk på stillingen

Kontaktinformasjon

Eileen Melby
Eileen.Melby@manpower.no

Stina-Eirin Hjelmeland
Stina-Eirin.Hjelmeland@manpower.no