Onsite support, IT-konsulent

Manpower er ledende innen bemanning og rekruttering til privat og offentlig sektor. Vi tilbyr våre kandidater et bredt spekter av midlertidige og faste stillinger. Sammen med oss bygger du din karriere, og vi bidrar til at du når dine mål på kort eller lang sikt. Våre innovative og fleksible løsninger gjør oss til den komplette leverandør for våre kunder. Vi er landsdekkende med kontorer fra Kristiansand i sør til Tromsø i nord. Følg oss Facebook, Instagram, blogg og Twitter.

Endringer i den teknologiske verden går stadig raskere, derfor søker vi etter en kvalitetsbevisst og engasjert person som vil være med på denne utviklingen hos vår kunde. Dette er et engasjement med snarlig oppstart i februar 2020, med mulighet for forlengelse. Utviklingen skjer fort og anledningen til å utgjøre en forskjell er større enn noen gang. Derfor trenger vi deg som forstår viktigheten av å være dynamisk i sitt arbeid og kan utnytte mulighetene som teknologien skaper til det beste for brukerne.

 

Om jobben

I denne rollen vil du være en del av IT teamet på nordisk nivå, og jobbe med operasjonell support for bedriftens ansatte. Arbeidet gjelder hovedsakelig Norge, men du vil også supportere dine kollegaer i andre land ved behov. Vår kunde har et høyt fokus påkunnskapsdeling og utvikling på tvers av alle lokasjonene. Sammen med det nordiske teamet vil du ha ansvaret for brukerstøtte, drift og vedlikehold, samt virksomhetsstøtte. Å yte meget god kundeservice, inneha interesse for teknologi og kan kontinuerlig indentifisere forbedringsområder er viktige egenskaper for å mestre denne rollen.

 

Høres dette interessant ut? Da håper vi du leser videre!

For å lykkes i denne stillingen liker du å ta ansvar, være engasjert og ha stor interesse for den tekniske verden. Du er flink til å følge opp og god til å kommunisere både med ikke-tekniske ansatte og våre IT leverandører. Du synes også det er gøy og motiverende å hjelpe andre med IT-relaterte spørsmål. Du liker å grave i ulike problemstillinger og er nysgjerrig av natur, i tillegg innehar du høy grad av proaktivitet og har stor gjennomføringsevne.

 

 

Vi tilbyr:

Engasjement med snarlig oppstart

Sentrale lokaler i Oslo

Konkurransedyktig lønn og betingelser

 

Arbeidsoppgaver

  • Førstelinjesupport for bedriftens internt ansatte
  • Brukerstøtte og brukeradministrasjon
  • Registrere henvendelser, prioritere, følge opp og utføre oppgaver
  • Daglig drift og vedlikehold av arbeidsstasjoner, videokonferransesystem og dokumentsystem
  • Feilsøking på applikasjoner og arbeidsstasjoner i samarbeid med eksterne IT-leverandører
  • Support på printere og skannere
  • Oppsett av utstyr og programvare

 

Kvalifikasjoner

  • IKT-fagbrev eller annen relevant IT utdanning, erfaring kan kompensere for utdanning
  • Erfaring fra IT support i tillegg er en stor fordel
  • God fremstillingsevne i både norsk og engelsk er et krav

 

 

For at nettopp du skal bli vurdert må du registrere full CV og din personlige søknad på www.manpower.no, og søke direkte der. Dokumentasjon som attester og vitnemål bes fremvises på et eventuelt intervju.

 

 

Stillingsinformasjon

Antall stillinger: 1
Industri: Manpower
Fagfelt: IT
Underkategori: Helpdesk / Brukerstøtte, Teknisk IT-support, - IT
Stillingstype: Engasjement/Vikariat, Fulltid
Arbeidssted: Oslo
Rolle: Medarbeider

Søk på stillingen

Publisert: 17.02.2020
Søknadsfrist: 20.02.2020
Ref. nr.: 1032763
Søk på stillingen

Kontaktinformasjon

Stina-Eirin Hjelmeland
Stina-Eirin.Hjelmeland@manpower.no