Kundeservicemedarbeider

Som kundeservicemedarbeider hos Telenor får du god lønn, du vil jobbe med spennende arbeidsoppgaver innen service, mersalg og problemløsning i et godt arbeidsmiljø. I tillegg vil du få nyttig arbeidserfaring hos et selskap med en sterk merkevare, noe som vil se bra ut på din CV.

 

Til Telenors kundesenter i Kristiansand, Gjøvik og Skien søker vi motiverte og læringsvillige kundeservicemedarbeidere som ønsker å gi kunden en god opplevelse gjennom service og mersalg.

 

Vikariat hos Telenor kundeservice Gjøvik:

 

Du vil få en grundig 4-6 ukers opplæring og vil få betalt under hele opplæringsperioden. Som vikar hos Telenor må du være inneforstått med å jobbe dagtid, kveld og helg i turnusordning.

 

Dine arbeidsoppgaver:

  • Svare på innkommende kundehenvendelser på telefon
  • Hjelpe privatkunder med alle henevendelser i tilknytning sitt mobil-, fasttelefoni, internett eller TV-abonnement
  • Aktivt salg av Telenors abonnement og tjenester

Du får:

  • Konkurransedyktig timelønn med gode kvelds- og helgetillegg
  • Meget god bonusordning
  • Verdifull arbeidserfaring i en av verdens største telekombedrifter
  • Et energisk og inkluderende arbeidsmiljø
  • Mulighet for personlig og faglig utvikling
  • Engasjerte og dyktige kolleger
  • Grundig opplæring og tett oppfølging av dyktige teamledere
  • Ordnede arbeidsforhold. Du blir ansatt i Manpower, som er godkjent Revidert Arbeidsgiver og IA-bedrift.

 

Du er:

  • Serviceminded og liker å hjelpe andre
  • Motivert og ønsker å lykkes med salg og service
  • Punktlig og flink til å holde avtaler
  • Trives med å jobbe selvstendig
  • Fleksibel med tanke på arbeidstider
  • Resultat- og målbevisst

 

Kvalifikasjoner:

  • Du må være minimum 18 år innen opplæringen starter.
  • Du har gode kommunikasjonsevner
  • Du trives med å snakke med mennesker og samtidig bruke PC som arbeidsverktøy
  • Du må på forespørsel kunne fremvise forenklet politiattest
  • Du må samtykke til gjennomføring av kredittsjekk
  • Det kreves at du kan autoriseres for "Begrenset" sikkerhetsklarering

 

Arbeidsperiode:

To ulike stillingstyper:

  • Deltid 50 – 100 % i perioden etter opplæringen frem til 31. august 2020 (dagtid, kveld og helg i turnusordning).
  • Opplæringen varer i 4 uker og vil foregå på dagtid. Opplæringsstart så fort som mulig, senest 6. januar 2020.
  • Deltid 40 – 50 % i perioden etter opplæringen frem til 31. august 2020 (kveld og helg i turnusordning).
  • Opplæringen varer i 6 uker og vil foregå på kveld/helg. Opplæringsstart så fort som mulig, senest 6. januar 2020

 

 

Høres dette spennende ut?

Da ser vi frem til å høre fra deg. For å bli vurdert må du registrere deg fullt ut som henvist i søknadslinken og søke på stillingen med en kort søknadstekst. Vi evaluerer kandidater fortløpende til stillingene.

 

Job Information

Customer: TELENOR NORGE AS
No of Positions: 20
Industry: Manpower
Discipline: Curstomer service/Call senter
Type: Temporary position, Full time, Part time
Location: Oppland
 Gjøvik

Apply for Position

Published: 14/11/2019
Deadline: 21/11/2019
Reference No.: 1031735
Apply for Position

Contact Information

Maj Løvbugt
Phone 901 35 894
Maj.Lovbugt@manpowergroup.no

Julie Skogen Skjærbekk
Phone +47 45 86 33 93
Julie.Skogen.Skjarbekk@manpower.no