Kundekonsulent

Manpower er ledende innen bemanning og rekruttering til privat og offentlig sektor. Vi tilbyr våre kandidater et bredt spekter av midlertidige og faste stillinger. Sammen med oss bygger du din karriere, og vi bidrar til at du når dine mål på kort eller lang sikt. Våre innovative og fleksible løsninger gjør oss til den komplette leverandør for våre kunder. Vi er landsdekkende med kontorer fra Kristiansand i sør til Tromsø i nord. Følg oss Facebook, Instagram, blogg og Twitter.

marked.no ble etablert i 2015 og har i dag ca. 100 ansatte. marked.no vokser raskt og ønsker søknader fra offensive og inspirerende medarbeidere, som er til å stole på i enhver situasjon og som ønsker å gjøre hverdagen enklere for sine kjære kunder.

 

Se også www.marked.no

 

marked.no søker medarbeider i fulltidsstilling til sitt kundesenter. Det å jobbbe som kundekonsulent i marked.no medfører en spennende og variert hverdag med mulighet for å påvirke og utvikle egne arbeidsoppgaver i et hyggelig og uformelt miljø. Kundekonsulentrollen dekker flere fagområder og oppgaver. Hovedfokus er å yte kundeservice ved å besvare kundehenvendelser på telefon, epost og via sosiale kanaler. I tillegg vil arbeidet bestå av utring til kunder ved salg og oppfølging.

 

Ansvarsområder

- Behandle generelle, produkt- og leveranserelaterte kundehenvendelser

- Kjøpshjelp og produktspørsmål

- Behandle leveranseavvik

- Utføre utgående telefonsalg

- Behandle reklamasjon

- Bygge lojalitet og inspirere til videre kundeforhold

- Behandle innlegg fra kunder på Facebook og evt. andre sosiale kanaler

Kvalifikasjoner

- Vidergående skole, samt 1-2 års høyere utdanning

- Minimum 5 års arbeidserfaring innen kundeservice og kundebehandling

- Salgserfaring på telefon eller direkte

- Erfaring med bruk av telefon og PC som hovedverktøy

- Beherske Microsoft Office programmer (Windows, Word, Excel)

- Gjerne erfaring med kundeadministrasjonssystem, f.eks SAP og/eller CRM system

 

Egenskaper

- Meget serviceinnstilt , fleksibel og med positiv grunnholdning

- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne

- Må kunne jobbe skift med forskjøvet arbeidstid, kveld og helg samt helligdager

- Må kunne snakke og skrive norsk flytende

- Beherske engelsk muntlig

- Høy gjennomføringsevne og egendriv

- God telefonstemme og formuleringsevne

- Problemløser og løsningsorientert

 

Vi tilbyr

- Et godt faglig, sosialt og stimulerende miljø

- Mulighet til å være med i et firma i startfase og utvikling

- Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver

- Å lære mye om høy servicegrad og kommunikasjon

- Spennende firma med høyt aktivitetsnivå

- Lokaler sentralt på Grorud

 

Høres dette interessant ut?

Da er du velkommen til å registrere din cv på www.manpower.no og søk stillingen derfra.

 

 

 

 

Stillingsinformasjon

Kunde: MARKED GRUPPEN AS
Antall stillinger: 1
Industri: Manpower
Fagfelt: Kundeservice / callsenter, Administrasjon
Underkategori: 1.linje support, Kundebehandler / Saksbehandler
Stillingstype: Fast
Arbeidssted: Oslo
 Haugenstua
Rolle: Medarbeider

Søk på stillingen

Publisert: 12.10.2017
Søknadsfrist: 23.10.2017
Ref. nr.: 1023529
Søk på stillingen

Kontaktinformasjon

Lena Marthinsen Mork
Telefon +47 41 41 74 48
Lena.Marthinsen.Mork@manpower.no