Servicesjef Eplehuset - Service Trondheim

Manpower er ledende innen bemanning og rekruttering til privat og offentlig sektor. Vi tilbyr våre kandidater et bredt spekter av midlertidige og faste stillinger. Sammen med oss bygger du din karriere, og vi bidrar til at du når dine mål på kort eller lang sikt. Våre innovative og fleksible løsninger gjør oss til den komplette leverandør for våre kunder. Vi er landsdekkende med kontorer fra Kristiansand i sør til Tromsø i nord. Følg oss Facebook, Instagram, blogg og Twitter.

På vegne av vår kunde søker vi etter Servicesjef

 

Om Eplehuset

Eplehuset er Apples største og viktigste partner i Norge, og et selskap i stadig vekst. Eplehuset ble laget for å ta Apple ut til folket. Vårt konsept handler om opplevelser skapt med vårt verdigrunnlag. Alle skal være trygge på at vi er spesialistene før, under og etter kjøp. Vi bryr oss om mennesker og miljø, og selger bare det vi tror på. Vi elsker det fysiske kundemøtet og tror på et langsiktig, åpent og lojalt kundeforhold. Vi jobber alltid for at kundene skal komme tilbake så vi kan vise dem mer.

 

Vår serviceorganisasjon er Norges største Apple-autoriserte serviceleverandør (AASP) og håndterer over 35% av det totale Apple-servicevolumet i Norge. Her skaper vi gjentagende betydningsfulle opplevelser hver eneste dag – alltid med våre verdier i bunn: Kunnskap, Inspirasjon, Begeistring og Miljø.

 

 

Med et servicesenter sentralt i Trondheim har Eplehuset en fullverdig avdeling på beste sentrumslokasjon som jobber hver eneste dag for å sikre våre kunder de aller beste opplevelsene også etter at produktene er kjøpt. Her håndteres både garanti- og reklamasjonssaker, kurs og opplæring, support og andre tjenester som oppgraderinger og reparasjoner av skadede produkter. Servicesenteret består av kundemottak og et teknisk verksted.

Nå søker vi en ny leder for hele avdelingen, som kan utfordre oss og ta oss fremover. Hverdagen som servicesjef hos oss er variert og byr på mange spennende utfordringer. Du har personal- og resultatansvar, samt overordnet ansvar for daglig drift av avdelingen hvor du jobber sammen med våre ca 25 teknikere og kundebehandlere. Du har ansvar for at vi oppnår de til en hver tid gjeldende målsetninger, som blant annet inkluderer kundetilfredshet og servicetid.

Stillingen rapporterer til Salgssjef som er lokalisert i Oslo.

 

 

Vi ser etter deg som har et indre driv for å videreutvikle dine ansatte i tillegg til deg selv, og du bidrar til den gode atmosfæren på arbeidsplassen. Du har erfaring fra personalledelse, og tror på verdien av et sterkt og godt arbeidsmiljø. Du er ikke nødvendigvis en dreven tekniker, men du har nysgjerrighet og interesse for de tekniske sidene av produktene, kanskje særlig for Apple. Du er nøyaktig og analyserende, og evner å kombinere presisjon i administrative oppgaver med et brennende engasjement for motivasjon og utvikling av dine kollegaer. Du har evnen til å se på eksisterende rutiner og prosesser, og både foreslå, kjempe for, få gjennomslag for og gjennomføre endringer som bedrer disse – alltid med kundens opplevelse i fokus.

 

Vi ser først og fremst etter den gode lederen.

 

Vår ideelle kandidat innehar følgende nøkkelegenskaper:

- Du har gode lederegenskaper og høy arbeidskapasitet

- Du er rå på å bygge team og å få det beste ut av dine ansatte

- Du tar initiativ og tydelig eierskap

- Du har et ønske om å videreutvikle både Eplehuset og avdelingen din


- Du fremmer begeistring med kunden i fokus i alt du gjør

 

Vi tilbyr blant annet:

- Engasjerte kollegaer med et hjerte som brenner for Apples produkter

- Mulighet for en karriere og personlig utvikling

- En spennende arbeidsplass med høyt tempo

- Grundig opplæring

- En jobb i en virksomhet under stor utvikling

 

Oppstart: Snarest/etter avtale

 

Søknadsfrist: Snarest

 


Oppstart:

Stillingsinformasjon

Kunde: EPLEHUSET NORGE AS
Antall stillinger: 1
Industri: Manpower
Fagfelt: Kundeservice / callsenter, Ledelse, Salgsstillinger, Administrasjon
Underkategori: - Administrasjon / Ledelse / Management for Hire, Prosjektleder, Kunderådgiver / behandler / medarbeider, Kundeservice / support / nettbaserte løsninger, Kundebehandler / Saksbehandler, Key Account Manager, Salgssjef, Salgsstillinger, Salg
Stillingstype: Fulltid, Fast
Arbeidssted: Trøndelag
 Trondheim
Rolle: Leder

Søk på stillingen

Publisert: 07.12.2018
Søknadsfrist: Snarest
Ref. nr.: 1027972
Søk på stillingen

Kontaktinformasjon

Tonje Barstad
Telefon 90108633
Tonje.Barstad@manpower.no