Atea søker løsningsorienterte 1. linje support medarbeidere!

I Atea brenner vi for livslang læring. Gode verdier er viktig for å stadig utvikle oss selv, teamet vårt og selskapet. Ved å være nysgjerrig på ny kunnskap, fremtidsrettet med våre kunder og partnere, og ansvarlig i vårt bidrag til å digitalisere Norge, skal vi i Atea være med å sette preg på en spennende fremtid. Explore er måten vi møter fremtiden på, og vi prøver å bli litt bedre hver dag. Vi vil være The Place to Be for kollegaer, kunder og partnere, og vi tror på at en god kultur danner grunnlag for gode kundeopplevelser.

 

I Atea får du 1650 kollegaer fra Hammerfest i nord til Kristiansand i sør. Sammen jobber vi for en bedre fremtid der vi bygger Norge med IT ved å levere teknologi av og for mennesker. Vi jobber blant annet med å gjøre byer smarte, bedrifter mulighet til å ta bedre beslutninger gjennom innsikt og analyse, tilføre læring i undervisning gjennom verktøy barn elsker å bruke og gi eldre tryggere forhold slik at de kan bo lengre hjemme. Det finnes ingen grenser for hva vi kan få til med teknologi, så lenge vi setter mennesker og deres behov i sentrum for alt vi gjør. For en tid vi lever i!

 

Atea i Drammen søker nå supportmedarbeidere til flere av sine avdelinger. Avdelingene håndterer henvendelser innen teknisk brukerstøtte hvor du vil bidra til å

minimere responstiden og løse problemer på en kundevennlig og effektiv måte.

 

 

Arbeidsoppgaver

 

  • Sortere og prioritere innkommende saker og løse dem
  • Drive support på Office 365
  • Support via telefon og mail mot enkelte driftskunder for Atea
  • Administrere telefonisystem via Cisco

 

Det er viktig at du fremstår som en problemløser og at du er kvalitetsbevisst i ditt møte med kundene gjennom telefon, mail,

og gjennom fjermstyring. Kunden er avhengig av din kompetanse for å få flyt i sin egen hverdag.

Det er ønskelig at du skal bli operativ på kortest mulig tid det vil derfor naturligvis bli gitt god opplæring. Atea er opptatt av tydelige og trygge rammer.

 

Kvalifikasjoner

 

  • Erfaring med Active Directory
  • Gjerne kjennskap til Exchange, office365, Vmware og Citrix
  • Fullført IKT-driftsfag eller IKT-servicefag med fagbrev

 

Personlige egenskaper

 

Du bør være en person som tar til deg ny teknologi raskt, tar initiativ, og er opptatt av egen læring og utvikling.

Som person må du trives med høyt tempo og sette kundens behov først. Du må være punktlig og oppleves som ekstremt kundevennlig.

 

Høres dette ut som det kan være noe for deg? Søk via linken i annonsen.

Har du spørsmål vedrørende stillingen ta kontakt med Helge Skålvik, tlf: 473 25 195

 

 

 

 

 

 

 

 

Stillingsinformasjon

Kunde: ATEA AS
Antall stillinger: 3
Industri: Manpower
Fagfelt: IT
Stillingstype: Engasjement/Vikariat
Arbeidssted: Buskerud
 Drammen
Rolle: Medarbeider

Søk på stillingen

Publisert: 08.01.2019
Søknadsfrist: Snarest
Ref. nr.: 1028240
Søk på stillingen

Kontaktinformasjon

Helge Skålvik
Helge.Skalvik@manpower.no