Kundeservicemedarbeider

Som kundeservicemedarbeider hos Telenor får du god lønn, du vil jobbe med spennende arbeidsoppgaver innen service, mersalg og problemløsning i et godt arbeidsmiljø. I tillegg vil du få nyttig arbeidserfaring hos et selskap med en sterk merkevare, noe som vil se bra ut på din CV.

 

Til Telenors kundesenter på Fornebu, Kristiansand, Gjøvik og Skien søker vi motiverte og læringsvillige kundeservicemedarbeidere som ønsker å gi kunden en god opplevelse gjennom service og mersalg.

 

Vikariat hos Telenor kundeservice - Fornebu, Kristiansand, Gjøvik og Skien

 

Du vil få en grundig 6 ukers opplæring og vil få betalt under hele opplæringsperioden. Som vikar hos Telenor må du være innforstått med å jobbe dagtid, kveld og helg i turnusordning.

 

 

Dine arbeidsoppgaver:

• Svare på innkommende kundehenvendelser på telefon.

• Hjelpe privatkunder med alle henvendelser i tilknytning sitt mobil-, fasttelefoni, internett eller TV-abonnement.

• Aktivt salg av Telenors abonnement og tjenester.

 

Du får:

• Konkurransedyktig timelønn med gode kvelds- og helgetillegg.

• Meget god bonusordning.

• Verdifull arbeidserfaring i en av verdens største telekombedrifter.

• Et energisk og inkluderende arbeidsmiljø.

• Mulighet for personlig og faglig utvikling.

• Engasjerte og dyktige kolleger.

• Grundig opplæring og tett oppfølging av dyktige teamledere.

• Ordnede arbeidsforhold. Du blir ansatt i Manpower, som er godkjent Revidert Arbeidsgiver og IA-bedrift.

 

Du er:

• Serviceminded og liker å hjelpe andre.

• Motivert og ønsker å lykkes med salg og service.

• Punktlig og flink til å holde avtaler.

• Trives med å jobbe selvstendig.

• Fleksibel med tanke på arbeidstider.

• Resultat- og målbevisst.

 

Kvalifikasjoner:

• Du må være minimum 18 år innen opplæringen starter.

• Du har gode kommunikasjonsevner.

• Du trives med å snakke med mennesker og samtidig bruke PC som arbeidsverktøy.

• Du må på forespørsel kunne fremvise forenklet politiattest.

• Du må samtykke til gjennomføring av kredittsjekk.

• Det kreves at du kan autoriseres for "Begrenset" sikkerhetsklarering.

 

Arbeidsperiode:

• Opplæring fra 2. september 2019 til 30. september 2019 (dagtid).

• Deltid 50 – 100 % i perioden 1. oktober 2019 til 31. august 2020 (dagtid, kveld og helg i turnusordning).

 

 

Høres dette spennende ut?

Da ser vi frem til å høre fra deg. For å bli vurdert må du registrere deg fullt ut som henvist i søknadslinken og søke på stillingen med en kort søknadstekst. Vi evaluerer kandidater fortløpende til stillingene.

 

 

Om Manpower

 

Som vikar i Telenor vil du jobbe gjennom Manpower. Manpower er ledende innen bemanning og rekruttering til privat og offentlig sektor. Vi tilbyr våre medarbeidere et bredt spekter av midlertidige og faste stillinger. Sammen med oss bygger du din karriere gjennom spennende oppdrag ute hos våre kunder. Vi ønsker å bidra til at du når dine karrieremål.

 

Stillingsinformasjon

Kunde: TELENOR NORGE AS
Antall stillinger: 10
Industri: Manpower
Fagfelt: Kundeservice / callsenter
Underkategori: 1.linje support, Kundeservice / support / nettbaserte løsninger
Stillingstype: Deltid, Engasjement/Vikariat
Arbeidssted: Akershus
 Bærum
 Fornebu
Rolle: Medarbeider

Søk på stillingen

Publisert: 19.08.2019
Søknadsfrist: Snarest
Ref. nr.: 1030661
Søk på stillingen

Kontaktinformasjon

Gizem Can Budak
Telefon +47 96048579
Gizem.Can.Budak@manpower.no