Ordrebehandling/Telefonsupport

Manpower er ledende innen bemanning og rekruttering til privat og offentlig sektor. Vi tilbyr våre kandidater et bredt spekter av midlertidige og faste stillinger. Sammen med oss bygger du din karriere, og vi bidrar til at du når dine mål på kort eller lang sikt. Våre innovative og fleksible løsninger gjør oss til den komplette leverandør for våre kunder. Vi er landsdekkende med kontorer fra Kristiansand i sør til Tromsø i nord. Følg oss på Facebook, Instagram, blogg og Twitter.

For Telenor Norge søker vi to ressurser til et langvarig engasjement innen Ordrebehandling/Telefonsupport med oppstart snarest. Arbeidssted Fornebu.

 

Selskapet er i ferd med å modernisere det gamle kobbernettet og gå helt over til nye og moderne løsninger som fiber og mobil for alle telefoni- og bredbåndskunder. Access Network Production har ansvaret for blant annet feil og skader på kobbernettet, og vi søker nå personer som kan hjelpe oss med ordrebehandling av skade- og feilmeldinger. Oppgaven vil bestå i å svare opp henvendelser, identifisere hvor feilen har oppstått og hvilke kunder som er berørt, og deretter følge opp ordren etter gjeldende retningslinjer.

 

Vi ser etter personer som er gode på norsk muntlig og skriftlig kommunikasjon. Personene bør ha evnen til å sette seg raskt inn i våre IT-systemer og raskt tilegne seg kunnskap om Telenors infrastruktur. Det kan tidvis være mange ordre i kø, så personene bør også ha evnen til å forholde seg fattet og rolig i forhold til en stor og jevn arbeidsstrøm.

 

Arbeidsoppgaver:

 

  • Motta, vurdere, registrere og avrope driftsordre mot Telenor’s underentreprenør i henhold til gjeldende policy, rutiner og prosedyrer
  • Telefonsupport mot entreprenør

Kvalifikasjoner

 

  • Fordel med teknisk innsikt og erfaring fra et driftsmiljø
  • Fordel med montør, planlegger, prosjektleder bakgrunn fra Telekomsektor eller tilsvarende
  • Må lett kunne tilegne seg system og verktøykompetanse
  • MÅ kunne sikkerhetsklareres for nivå "Begrenset"
  • Gode kommunikasjonsevner – Norsk muntlig og skriftlig

 

Personlige egenskaper

 

  • Analytisk, nøyaktig og ryddig i sin saksbehandling
  • Ta beslutninger basert på fakta og regler
  • Stor grad av selvstendighet, og samarbeide godt med andre

 

Interessert?

Dersom det ikke allerede er gjort, vennligst registrer din CV på www.manpower.no og søk stillingen elektronisk.

Stillingsinformasjon

Kunde: TELENOR NORGE AS
Antall stillinger: 2
Industri: Manpower
Fagfelt: Kundeservice / callsenter
Underkategori: Kundeservice / support / nettbaserte løsninger
Stillingstype: Engasjement/Vikariat
Arbeidssted: Akershus
 Bærum
 Fornebu
Rolle: Annet

Søk på stillingen

Publisert: 02.08.2019
Søknadsfrist: Snarest
Ref. nr.: 1030845
Søk på stillingen

Kontaktinformasjon

Gizem Can Budak
Telefon +47 96048579
Gizem.Can.Budak@manpower.no